Deset pořadů s nejdražším reklamním časem. Kolik stojí reklama během Teorie velkého třesku nebo Živých mrtvých?

Pořádné prachy.

Standardní televizní kanály žijí z reklamy. Proto také chtějí, aby jejich pořady měly co nejvyšší sledovanost. Čím více diváků z cílové skupiny (18 - 49 let), tím mastnější reklamní čas. Server Variety aktuálně nabídl přehled pořadů, u kterých se hodně prohnete, pokud v nich chcete mít prostor pro propagaci.

Vítězství si odnesly sportovní přenosy (konkrétně jde o americký fotbal). V Sunday Night Football stojí reklama 637,33 tisíc dolarů, ale my se zaměříme na seriály.

10. Blindspot

Pokud jde o pořady stanice NBC, tak nejdražší reklamní prostor nabízí novinka Blidspot. Za reklamu v ní vám přijde faktura na 190,22 tisíc dolarů.

9. Akta X

Další řada kultovních Akt X ještě nezačala, ale už teď se samozřejmě prodává reklamní čas. A FOX očekává, že půjde o hit, jinak by si nedovolil žádat 198,89 tisíc za reklamu.

8. Volejte Saulovi

Pokud by stanici AMC nestačily zisky, které jí přinášejí Živí mrtví, rád vypomůže i seriál Volejte Saulovi. V něm jedna reklama stojí kulatých 200 tisíc dolarů.

7. Skandál

Další drama, tentokrát politické, které má opravdu dobře ohodnocený reklamní čas, je Skandál. Ten nabízí stanice ABC. Jeden spot vyjde na 207,26 tisíc dolarů.

6. Vražedná práva

Působivé právnické drama se stalo jednou z nejlepších novinek minulého roku. A stanici ABC jistě těší nejen kvalita, ale také to, že jsou inzerenti ochotni zaplatit 229,79 tisíc dolarů za reklamu.

5. Taková moderní rodinka

Na dalším místě figuruje sitcom, který běží také na ABC. Za reklamu v Takové moderní rodince je žádáno 236,3 tisíc dolarů.

4. Teorie velkého třesku

Veleoblíbený sitcom o bandičce geeků je velmi dobře sledovaný. Tím pádem si stanice CBS může říct o 289,62 tisíc dolarů za jeden spot.

3. Živí mrtví: Počátek konce

Nový seriál z universa Živí mrtví na tom rozhodně není špatně. Za jednu reklamu zájemce "vyplázne" 395 tisíc dolarů.

2. Živí mrtví

Zombie podívaná kanálu AMC láme rekordy ve sledovanosti, takže asi nikoho nepřekvapí, že reklamní čas není za hubičku. Konkrétně se tu bavíme o 502,5 tisíci dolarů za reklamu.

1. Empire

Hitová mýdlová opera z prostředí hip hopové branže pomohla FOXu k pořádně tučným ziskům. Za jednu reklamu musejí inzerenti z peněženky vytáhnout 521,79 tisíc dolarů.

Jde o přehnané částky nebo si myslíte, že jsou adekvátní?
Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

2 komentářů: