Jak přežít útok zombíka? Díky parfému. Nová vtipná reklama láká na další řadu Živých mrtvých

Televizní stanice má originální způsob, jak propagovat další řadu zombie seriálu.

Další řada veleúspěšných Živých mrtvých začne už za tři dny a televizní společnosti, na kterých seriál běží, volí různé způsoby, jak projekt propagovat. Britská internetová stanice NOW TV se rozhodl pro svérázný způsob a natočil reklamu na fiktivní parfém Obfleshion Eau de Walker.

Do reklamy si stanice přizvala bubeníka anglické kapely McFly Harryho Judda, který vám ukáže, že nejlepší obranou proti zombíkům je nová voňavka, která je popisována jako "unisex vůně hniloby, která napodobuje pach rozkládajícího se masa".

Z takového parfému by byl jistě hit, o tom není pochyb.

Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat