Premiéra šesté řady Živí mrtví byla mnohem úspěšnější, než se původně zdálo

O kolika divácích se tu bavíme?

Když bylo oznámeno, že první díl aktuální řady The Walking Dead sledovalo "jen" 14,6 milionů diváků, bylo to pro tvůrce asi zklamáním, protože šlo o nejméně úspěšný premiérový díl za tři roky. Pořád to bylo slušné číslo, ale dosud jsme byli zvyklí, že první epizoda nové řady vždy přilákala větší počet diváků než ta v předchozím roce.

Necelých patnáct milionů tak mohlo být rozčarováním, ale nebylo třeba věšet hlavu. Aktuálně byli započítáni i diváci, kteří si program nahráli a nebo se na něj podívali skrze digitální distribuci v následujících třech třech dnech po premiéře a jejich finální počet se vyšvihl k úctyhodným 19,5 milionům.

V cílové skupině 18 - 49, která je pro inzerenty nejdůležitější, to pak bylo pěkných 12,9 milionů diváků. Premiéra šesté řady se tak stala nejsledovanějším seriálovým startem v této skupině za rok 2015.

Navíc, Živí mrtví kralovali i na sociálních médiích, když byli v den premiéry zmíněni 956 480. Pěkné, pěkné.

Líbil se vám první díl?

Zdroje: THR, ComingSoon
Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat