Recenze: The Walking Dead S06E02 (JSS)

Prostě nějak přežít... POZOR, SPOILERY!

Už na začátku nám je jasné, že tahle epizoda bude jiný maso než ta předešlá. Dozvídáme se, jak je to vlastně s Enid (Katelyn Nacon), která byla doposud nejzáhadnější postavou kolonie. Od prvních momentů je jasné, že Enid není jen hezká tvářička, ale pořádná drsňačka. Teda jíst tu želvu nemusela, ale chápeme. Syrová želva, čistý protein. Její obchodní značka JSS ji provází všude.

Ti z vás, kteří sledují moje recenze si vzpomínají na moji otázku, kdo jsou ti Wolves. Tak na tu jsem dostala odpověď. Wolves nabourají kamionem do stavby s věží a hliníkové zdi a spustí houkačku. Deannin poslední syn Spencer (Austin Nichols) houkání vypne. Po krátké rozmluvě s ním a Deannou (Tovah Feldshuh) se Maggie (Lauren Cohan) vrací dovnitř kolonie a pomáhá s obranou. Největší akci páchá naše roztomilá Carol (Melissa McBride), která se nadále tváří jakoby neuměla do pěti počítat, ale zároveň dává kouře všem v dosahu.

Carl (Chandler Riggs) a Enid chrání mimčo, Jessie (Alexandra Breckenridge) se schovává ve svém domě se Samem (Major Dodson) v šatníku. Jenže její druhý syn Ron (Austin Abrams) je stále někde venku. Když zaslechne Rona na schodech, zavolá, aby dovnitř nechodil. Porve se s členkou Wolves. Ubodá ji nůžkami ze své kadeřnické sady. Díky Carol a Morganovi (Lennie James) se podaří zachránit alespoň půlku kolonie. Denise (Merritt Wever), psychiatrička dosazená na místo Petea, se svěřuje se svým osudem, což pak vysvětluje situaci. Na konci epizody Enid kolonii opouští.

Ve zkratce:

Díl je napěchovaný akcí a zlomovými okamžiky. Vůbec nebylo na škodu, že půlka hlavních postav se neobjevila. Hodnotím to spíše ku prospěchu. Dobrá akce, skvělý střih. Jednotlivé scény se mi moc líbily.

Postavy:

Výtečně sepsaný scénář a práce s postavami. Děj a chování postav bylo přesně takové, jaké v Živých mrtvých vidíme rádi. Je to osobitý styl tvůrců a funguje výborně. Líbí se mi i přirozený vývoj.

Nejlepší scéna:

Ačkoliv jsem byla po předešlém díle velmi zklamaná tím, jaký směr zvolili tvůrci pro Jessie, v této epizodě, díky přirozenému vývoji a neobvyklé situaci, které museli čelit lidi uvnitř kolonie, měla skvělou sekvenci.

Plusy

+: Práce dramaturgů

+: Děj se zaměřil na druhou půlku obyvatel Alexandrie