Supergirl je nejúspěšnější podzimní seriálovou novinkou

Sestřenka Supermana se s tím nepáře.

Po premiéře prvního dílu Supergirl (recenze) bylo oznámeno, že seriál přilákal 12,9 milionů diváků a šlo tak o nejúspěšnější novinku letošní podzimní sezóny. To samo o sobě je velký úspěch, ale nebyl poslední. Poté, co byli započteni i diváci, kteří si seriál nahráli a pustili v následujících třech dnech, finální číslo zní 16,13 milionů diváků.

To vůbec není špatné, navíc s ohledem na to, že první epizoda unikla na internet už před pár týdny. Ale jak je vidět, sledovanost to příliš nepoznamenalo. Seriálu ale určitě pomohlo to, že byl nasazen po veleúspěšném sitcomu Teorie velkého třesku.

Ovšem, Supergirl má jednoho velmi silného soupeře a to jinou novinku Blindspot (recenze). Ta ji totiž překonala, pokud jde o sledovanost v následujících třech dnech po premiéře. Zatímco Supergirl si pustily zhruba 3 miliony diváků, tak Blindspot se chlubí přírůstkem 4,59 milionů.

Ale ani tak se nemá Supergirl za co stydět.

Viděli jste první díl? Jak se vám líbil?
Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat