Super Bowl je nejsledovanější televizní událostí na amerických obrazovkách, takže se během reklamních pauz objevují upoutávky na velké filmové hity (a není to laciné, odhaduje se, že prostor pro 30vteřinový klip vyjde na cca 5 až 6 milionů dolarů).
Letos jsme se dočkali například upoutávek na Avengers: Infinity War, Solo: A Star Wars Story nebo Jurský svět: Zánik říše.
A pokud vás zajímá, která upoutávka byla nejsledovanější (v případě zhlédnutí online), pak to je tak trochu překvapivě druhý Jurský svět.
Dvanáct hodin poté, co se upoutávky objevily online, sesbíral Jurský svět na Facebooku a YouTube 3,56 milionů zhlédnutí.
Upřímně jsem očekával, že sledovanější budou Avengers, ale i Jurského světu to přeji, jistě půjde o zábavný biják.
Film má premiéru 21. června.
Zdroj: Deadline
0 komentářů:
Okomentovat