Tvůrci se obvykle hodně snaží, aby během propagační kampaně neprozradili příliš z děje filmů. Ne, že by se to vždy dařilo, ale jednoduše se filmová studia pokoušejí krotit, aby nezkazila divákům zážitek v kině.
V Číně zřejmě něco takového není úplně důležité. Film Avengers: Infinity War (měl premiéru o pár dnů později než ve většině ostatních zemí) tam je totiž propagován s pomoci plakátu, který odhaluje důležitou věc z jediné potitulkové scény, která ve filmu je.
V ní Nick Fury (Samuel L. Jackson) kontaktuje skrze komunikátor Captain Marvel (Brie Larson) a právě zmíněný komunikátor s logem Captain Marvel je na posteru k filmu.
Plakát se objevil u příležitosti toho, že v Číně zatím třetí Avengers vydělali více než 340 milionů dolarů (2,2 miliardy jüanů), což je velmi slušný úspěch.
Official poster - Infinity War has passed 2.2B yuan in China from r/marvelstudios
0 komentářů:
Okomentovat