Eddie Brock boduje.
Zatímco v komiksech dostává Venom většinou (ale ne vždy) od Spider-Mana pořádně zabrat, tak v trailerovém světě je to naopak.
Trailer na Venoma je totiž úspěšnější, než jakákoliv upoutávka na všechny předchozí filmy Spider-Mana.
Trailer na Venoma má aktuálně na YouTube nějakých 64 milionů zhlédnutí a o tom si mohou upoutávky na projekty se Spider-Manem v hlavní roli nechat jen zdát.
Nejúspěšnější ze Spider-Manovských upoutávek je ta na druhého Amazing Spider-Mana (2014), která má 38 milionů zhlédnutí, na třetím místě je Spider-Man: Homecoming (2017) s 28 miliony zhlédnutími.
Je ale na místě upozornit, že rekordní sledovanost traileru nemusí znamenat, že bude úspěšný samotný film. Jak si povede, to se dozvíme 4. října 2018.
0 komentářů:
Okomentovat