Smrt Iron Mana inspirovala zabití další legendární postavy

Které?

V Avengers: Endgame (2019) zemřeli dva zakládající členové týmu Avengers a to Black Widow (Scarlett Johansson) a Iron Man (Robert Downey Jr.) a právě smrt druhého zmíněného inspirovala zabití další překvapivé postavy.

Které? Mr. Peanuta, což je maskot potravinářské firmy, který se zrodil v hlavě školáka jménem Antonio Gentile v roce 1916. Mr. Peanut byl samozřejmě trochu upraven a stal se z něj maskot společnosti Planters.

Objevoval se tak na hromadě různých produktů a v reklamách a stala se z něj velmi proslulá postava. Ovšem, ani to Mr. Peanuta neochránilo před smrtí v nové reklamě, ve které vystupují také celebrity Wesley Snipes a Matt Walsh. Právě tuhle dvojku Mr. Peanut zachránil, když se během nehody obětoval, aby dvojice mohla žít.

Společnost Planters potvrdila, že je Mr. Peanut mrtvý (nicméně aktuálně byla reklama stažena poté, co basketbalista Kobe Bryant zemřel během nehody v helikoptéře), ovšem bylo oznámeno, že se reklama vrátí. Není ani vyloučeno, že se vrátí i Mr. Peanut, protože zástupci Planters naznačili, že by mohlo jít o komiksovou smrt (a jak víme, v komiksu není smrt často definitivní).

A když už padla zmínka o komiksech, tak smrt Mr. Peanuta našla inspiraci právě u oběti Iron Mana v Avengers: Endgame.

"Začali jsme mluvit o tom, jak internet reaguje, když někdo zemře - speciálně jsme se zaměřili na fiktivní postavy, [podobně, jako když] zemřel Iron Man. Když zemřel Iron Man, viděli jsme na Twitteru a sociálních médiích neuvěřitelnou reakci. Je to tak zvláštní fenomén. Udělali jsme něco nemyslitelné, vytvořili jsme program a nápad, ve kterém zemře Mr. Peanut a konkrétně se obětuje pro své přátele, což vždy bylo podstatou toho, kým je a co dělá - vždy dává ostatní na první místo," prozradil Mike Pierantozzi, kreativní ředitel digitální společnosti VaynerMedia.

Ovšem, jak bylo naznačeno, dá se čekat, že se Mr. Peanut vrátí. I když na rozdíl od Iron Mana to asi nebude ve filmu Black Widow...



Zdroj: MSN
Sdílej na Google+

Autor: Jan Lysý

    GOOGLE+ KOMENTÁŘE
    FACEBOOKOVÉ KOMENTÁŘE

0 komentářů:

Okomentovat