Samozřejmě, když Marvel fandy tak dlouho napínal.
Nedávno se po velmi dlouhém čekání objevil první teaser na Thor: Láska jako hrom/Thor: Love and Thunder a dalo se předpokládat, že upoutávka vyvolá hodně slušný zájem. Ostatně, čtvrtý díl Thora má rekord - nejkratší doba mezi prvním trailerem a premiérou filmu.
Nedočkavost tak byla vysoká a to se odrazilo i na tom, kolik zhlédnutí má upoutávka za prvních dvacet čtyři hodin. Je to 209 milionů napříč různými platformami. Není to ale rekord. Pokud jde o "čistokrevné" marvelovky, pak ho drží Avengers: Endgame (289 milionů zhlédnutí) a Spider-Man: Bez domova (2021), který vznikl ve spolupráci Marvelu a Sony se chlubí téměř 356 miliony zhlédnutím za prvních 24 hodin. I tak je ale 209 milionů hodně slušné číslo.
Premiéra filmu je naplánována na 7. 7. 2022.
Zdroj: THR, Marvel Studios (úvodní fotografie)
0 komentářů:
Okomentovat