Proč? AKTUALIZOVÁNO.
AKTUALIZACE: Warner Bros. se oficiálně omluvilo za necitlivý přístup na sociálních sítích.
V kinech stále bodují dva velmi rozdílné filmy a to rozverná sarkastická komedie Barbie (2023) a biografický film o "otci atomové bomby" Oppenheimer (2023). Dokonce vznikl nový termín Barbenheimer, který spojuje tyto dva projekty a láká diváky, aby zašli na oba.
Ovšem, v Japonsku z toho nejsou úplně nadšení. Tematika atomové bomby je tam už sama o sobě pochopitelně kontroverzní a když se pak objevil plakát na oficiálním americkém profilu filmu Barbie, kde byly propojeny právě tyhle dva filmy a k nim byl dopsán status: "Léto, na které nezapomenete" včetně "srdíčkových" smajlíků, mnozí japonští obyvatelé to nevzali úplně pozitivně a ozvaly se i výzvy k bojkotu Barbie (Oppenheimer zatím v Japonsku promítán není).
Situace došla tak daleko, že oficiální japonský účet filmu Barbie vydal prohlášení s tím, že upozorňuje, že Barbenheimer není oficiální "hnutí", ale to, co bylo zveřejněno na americkém účtu je oficiální a japonští zástupci firmy Warner Bros. (ta film distribuuje) oslovili americkou centrálu filmu Barbie, aby zasáhla.
Je otázkou, jak daná situace poznamená návštěvnost Barbie v Japonsku, ale je to rozhodně nemilá situace.
#Barbie might have got into trouble in #Japan.
— Luiz Fernando (@Luiz_Fernando_J) July 31, 2023
After official Barbie US social media account reacted to & interacted with #Barbenheimer content on Twitter, outrage took over social media in #Japan, where many locals are calling for a boycott! A note’s being added over memes!
1/3 pic.twitter.com/7actVyX0I8
Zdroj: Warner Bros. Discovery (úvodní fotografie)
0 komentářů:
Okomentovat