Reaguje na kritiku, že trailery někdy "vykecají" až moc.
Je dnes vcelku častým nešvarem to, že některé trailery k filmům ukazují až příliš a této kritice čelí i finální upoutávka na Deadpool & Wolverine (premiéra 25. 7. 2024). A právě na to zareagoval kreativní prezident Marvelu Kevin Feige. Ten prozradil, že by mu vůbec nevadilo, pokud by filmy měly jen jeden trailer a dál dodal:
„...naše marketingové oddělení to ví lépe a ví, že musíme oslovit nejen lidi, jako jsme my, kteří sledují každý trailer a analyzují každý záběr, ale také lidi, kteří se věnují jiným věcem. I s nimi musíme navázat kontakt, aby se dozvěděli, že film existuje. Je tu vždy přetahování mezi filmaři a marketingovým týmem, jehož úkolem je přilákat, co nejvíce diváků. S tím souhlasím a znám lidi, kteří se vyhýbají veškerému marketingu. Pokud už tak máte o film zájem, držet se od toho dál."
Je pravda, že aktuálně se objevuje hromada upoutávek na jednotlivé projekty a nebylo by asi od věci sundat nohu z plynu, na druhou stranu, diváci by si už asi těžce zvykali na jeden trailer. Ovšem, filmaři či marketingoví experti by se měli naučit nechat si určitá překvapení až do kina.
Zdroj: Blativy TV, Marvel Studios (úvodní fotografie)
0 komentářů:
Okomentovat